WELCOME TO SANTUBONG WORLD

WELCOME TO SANTUBONG WORLD

Wednesday 4 May 2011

WHEN THE HEROES ARE HERE!

Great! Now, I can spend my holiday playing with all my 'babies'... What babies? Haha.. 3 cute lil' hamsters!! Their name is Darlie, Sparkle and Kiki...In the morning, they are all still sleeping quietly. Diam je... Lagila geram kan? Siapa tahan? Then, one of my hands comes and grabs one of those hamster. Guess what?? Darlie was pee on me! Oh man!!!!!!! Yikes! Padan juga dengan muka saya kan.. Now, I have to wash back my hand and that 'water drop'...aaahhhh! This is what we call ujian di pagi hari...huhu... Learn from the mistake. From now onwards, no more disturbing the hamster when they are sleeping! Got it! ;p 

5 comments:

  1. Lepas tu kalau mandikan pun kena hati2 jugak. Sebab hamster ni kuat berak time mandi. huhu :p

    ReplyDelete
  2. jgn biarkan sisa kumbahan hamster tu lama sgt kt dlm habitat dia..nnt dia jd xsihat..ni pon dengar dr pakcik yg jual binatang2 peliharaan..hehehe

    ReplyDelete
  3. mashitah dan ahu...thanks so much utk segala info tu..sgt berguna tau..skrg br sy tau...hehe... :)

    ReplyDelete
  4. sharing is carring..xrugi kongsi pengetahuan..kalau anis pon ada pape yg boleh dikongsi..gtau la ye..

    ReplyDelete
  5. ahu: insyaAllah ahu....bole je.. :)

    ReplyDelete