WELCOME TO SANTUBONG WORLD

WELCOME TO SANTUBONG WORLD

Sunday 1 January 2012

Pashmina VS Satin!!!

Hello! Hye ladies!!! It has been long time ago kan since the last blog that I've wrote. Well, since its holiday now and yah, I’m a working woman now! Tak percaya je! Hohoho! Ke busy' ness itu membuatkan I just don't have time to update my blog... urgh!!! Saya rindu sama kamu blog blog BLOGGGGG!!!! Hehe. Malam-malam macam ni terlebih excited pulak kan..upss! haha..

Well.. since sekarang ni I'm sure you all semua pun perasan "bawal lady" makin tidak hangat di pasaran sebab pashmina dan sekarang satin shawl dah mendapat tempat di hati gadis-gadis kan, eh peduli apa, I love bawal ok!!! siapa setuju angkat kaki! haha..

My mama keep asking me "pakailah satin, style terkini tu..".. ok, my mother is quite trendy dan sentiasa mahu anaknya ini kelihatan cantik ok, not selekeh, not berkaki ayam and all. Be presentable! Hahaha... Bad news nya, saya LANGSUNG tak tahu how to wear that kind of shawl style...zero idea!! Nak tunggu masuk U baru nak tanya kawan-kawan rasanya lambat sangat kan.. sooo.... I need to learn it by myself! 

Pada yang seangkatan dengan saya, who doesn't know how to wear hijab new style marilah kita belajar bersama-sama.. Kita be beautiful together-gether!!! Best of luck!!! :)

Here are the videos which I think inspired me a lot. 


Hana Tajima style! :)

Simple. First trial should be okay!
New style.


DONE! Hope this simple entry could help you guys to wear Hijab nicely! Bye. :)
 

No comments:

Post a Comment